יום חמישי, 15 במרץ 2012

סוגים שונים של ארונות בגדים


ארונות בגדים והבית נשאר מסודר


  • ארונות בגדים מעץ מלא - ברוב המקרים ארון המורכב מעץ יהיה מחירו יהיה יקר יותר מאשר ארון בגדים רגיל.גוף הארון יהיה עשוי מעץ סנדוויץ' . ארון מסוג זה יכול להחזיק שנים רבות.
  • ארונות בגדים עם דלתות הזזה - כיום ניתן למצוא לא מעט ארונות בגדים עם דלתות הזזה המורכבות מחומרי שונים כגון, זכוכית ואלומיניום ארונות בגדים עם דלתות הזזה קלות יותר לפתיחה.
    כיצד לבחור ארונות הזזה

    חשוב מאד לבחור ארונות הזזה בהתאמה לצבעים האחרים בבית. בסופו של דבר המטרה היא לבחור ארונות הזזה שיהיו עמידים לתקופה ארוכה, הרי לא בכל יום אתם  מפרקים ומרכיבים את הארונות בבית. כל כאשר מגיעים אל חברה המייצרת או מייבאת ארונות הזזה יש צורך לבחון את העמידות. ארונות הזזה המיוצרים על ידי חברה בעלת ניסיון, הינם ארונות שילוו אתכם במשך זמן רב. 

    ארונות יעניקו לכם מרחב וסדר בבית
    השוני בין ארונות לבית ולמשרד
    הטכנולוגיה מתפתחת במהירות ולא פוסחת על התחום של עיצוב הבית, ובפרט ארונות. כיום ניתן למצוא ארונות מעוצבים בסגנונות שונים. בשנים האחרונות חל שינוי בתפיסה של רהיטים לבית. כך למשל, ארונות ביתיים לא ייראו דומים לארונות למשרד. חיפוש אחר
    ארונות לבית כולל התחשבות בצרכים של דיירי הבית וכן השתלבות של ארונות עם רהיטים אחרים בבית לעומת זאת, מעצבי משרדים ישקיעו מחשבה באופן בו העובדים תופסים את הארונות במשרד.   

    אין תגובות:

    הוסף רשומת תגובה