יום חמישי, 15 במרץ 2012

היכן משתלבים ארונות קיר


ארונות קיר שומרות על הסדר והמרחב בחלל הבית

ארונות קיר משתלבים בצורה נפלאה בכל מקום בבית, בין אם בחדר השינה או בחדר האמבטיה ומענקים מראה מרהיב לבית. אם בעבר אנשים חששו לרכוש ארונות קיר מפני שלא ניתן להזיז ממקום למקום, הרי כיום ניתן לראות בבתים רבים ארונות קיר. ארונות קיר מהווים פתרון מושלם לאחסון חפצים בצורה נוחה בבית, כך במידה ותזדקקו לפריט כלשהו תוכלו לשלוף אותו ללא בעיה .

כיצד לבחור ארונות הזזה מעוצבים

ארונות הזזה מעוצבים מגדירים מחדש את התפיסה העיצובית של ארונות בחלל הבית. כיום ניתן למצוא לא מעט דגמים של ארונות הזזה מעוצבים בחנויות רהיטים. לשאלה כיצד ניתן לבחור מבין הדגמים השונים יש תשובה פשוטה על ידי סקר שוק. קניית ארונות, ובפרט ארונות הזזה מעוצבים מבוססת על סקר שוק. מומלץ לערוך סקר מקיף בתחום ארונות ולבדוק מהם המחירים המקובלים יצרני ארונות הזזה. 

ארונות לחדרי ילדים והספרים מסודרים כמו חיילים
פרמטרים לבחירת  ארונות לחדרי ילדים


·         נוחות – כאשר הילד כבר עצמאי חשוב מאד שהוא ירגיש בנוח בחדר שלו, שיהיה לו נוח לפתוח את דלתות הארונות בצורה שלא תגרור לילד נזק . במידה וברצונכם לאחסן בחדר ילדים צעצועים כדאי לחשוב על בניית מדפים המיועדים להכנסת הצעצועים.

·         ארונות לחדרי ילדים בהזמנה אישית – כאשר בוחרים ארונות לחדרי ילדים אחת האפשרויות היא לבחור ארונות לחדרי ילדים בהזמנה אישית.מעצב  ארונות יספק לכם שלל פתרונות לעיצוב חדר הילדים.  

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה