יום ראשון, 25 במרץ 2012

מהי התרומה של שידות משרדיות לניקיון המשרד

בשנים האחרונות הטכנולוגיה הגיע גם למשרד. אולם, לצד ציוד חדשני יש צורך להיעזר בציוד משרדי ישן.כאן נכנסות לתמונה שידות משרדיות. שידות משרדיות הן שידות קטנות הממוקמות מתחת לשולחן של העובדים. שידות משרדיות הן שידות בהן נמצא כל החומר המשרדי. שידות משרדיות בהן מאוחסן כל החומר תורמות לניקיון המשרד. כך ניתן הציוד מאוחסן במקום המיועד לו והמשרד נשאר נקי. כיום ניתן למצוא שולחנות הממוקמים כבר עם שידות משרדיות, כאשר אותן שידות הן חלק בלתי נפרד מהשולחן. דובר בשיקול חסכוני במיוחד, שכן אין צורך לרכוש שידות משרדיות בנפרד.

קיימות שידות בעיצובים שונים לצרכים שונים, גם לבית וגם למשרד
ארונות הזזה - מנגנון הפתיחה 

בשונה מארונות רגילים שנפתחים באמצעות ציר מרכזי כלפי חוץ, ארונות הזזה נפתחים כלפי הצדדים. כלומר, הדלת שנפתחת כלפי חוץ לא נתקעת ברגליים בזכות מנגנון הפתיחה הייחודי של ארונות הזזה. מנגנון של ארונות הזזה פועל בדומה לתריסים ביתיים שנעים על מסילות קבועות.כך אנשים יכולים למקם ארונות הזזה בכל מקום בבית ולא לחשוש מפגיעה באנשים כאשר פותחים את הדלת.

התאמת ארון אמבטיה לצרכים של הדיירים

ארון אמבטיה צריך להיות מתאים לצרכים של הדיירים. לכן, יש צורך לחשוב על סוגי הציוד המתאימים לחדר האמבטיה ועל על דיירי הבית. כלומר, מי יעשה שימוש בציוד. ברוב המקרים ארון אמבטיה המיועד ליחידה של ההורים יהיה קטן יותר היות ומדובר בחדר קטן שהתנועה בו מוגבלת. לעומת זאת, ארון אמבטיה משפחתי משותף לכל דיירי הבית יהיה גדול יותר ויכיל מספר רב של ציוד כמו למשל, מוצרי קוסמטיקה, מגבות וחומרי ניקיון של כל אחד מדיירי הבית.

תגובה 1: