יום חמישי, 15 במרץ 2012

חדרי ארונות והתקנת אביזרים נלווים


חדרי ארונות לכל מקום בבית
ברוב המקרים חדר הארונות הוא אחד החדרים הפחות נחשבים בבית. ברוב המקרים חדר ארונות הוא חדר אליו בני הבית נכנסים לא יותר מפעמיים או  שלוש במהלך היום ונמצאים בו זמן קצר בלבד לצורך בחירת בגדים. למרות זאת, עיצוב מרשים של החדרים יכול לשנות את החלל ולהפוך את חדר הארונות למראה מרשים. בדרך כלל חדרי ארונות צריך להכיל אביזרים לתלייה כמו למשל, צעיפים או חגורות.

מהו היתרון של ארון הזזה מעוצב

ארון הזה מעוצב שנבנה בתוך נישה הקיימת בבית עשוי להקנות לחדר מראה יפה וקליל. ארון הזזה מעוצב  בחדר הופך את החדר לנקי מחפצים, כיוון שהארון תופס לא מעט מקום. היתרון המרכזי של ארון הזזה מעוצב הוא חסכון במקום. כאשר בוחרים ארון הזזה מעוצב חוסכים במקום, הרי אין צורך להשאיר מקום לפתיחה של הדלתות כמו בארון רגיל. 

ארונות ליצירת מרחב בבי
מה חשוב בעת בחירת ארונות מטבח
 

כידוע, המטבח הוא אחד המקומות הפופולאריים בבית. תרבות האירוח נחשבת לפופולארית במיוחד בישראל אנשים אוהבים לארח בני משפחה וחברים בסוף השבוע, לפיכך הם מעוניינים להשקיע בתחום עיצוב המטבח. כיום ניתן להיעזר בשירותיו של מעצב פנים למטבח כדי לבחור
ארונות מטבח. כיום קיימים לא מעט ארונות מטבח. לפני ההתבוננות בדגמים יש צורך לבחור את סוג העץ ממנו מיוצרים ארונות. קיימת חשיבות רבה לבחור בעץ איכותי המחזיק מעמד זמן רב כדי לא לבחור בסופו של דבר עץ שלא יחזיק מעמד זמן רב. בנוסף, כדאי להקדיש מחשבה לעניין של הצבע יש לבחור צבע ארונות המתאים לכל החדרים בבית. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה